Sponsorgeld - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Jasmijn Los - WaarBenJij.nu Sponsorgeld - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Jasmijn Los - WaarBenJij.nu

Sponsorgeld

Door: Jasmijn Los

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

09 Mei 2018 | Sri Lanka, Wattala

In Sri Lanka hebben we ook besproken wat we met het sponsorgeld gaan. We hebben met zn alle €3.697,50 opgehaald. Op Prithipura gaan ze het het dak van het main house/reception vervangen. Dit was het eerst huis waar Prithipura ooit mee is begonnen. In de jaren zijn er steeds meer gebouwen bij gekomen en is het nu de receptie geworden ook slapen er werknemers. Het dak is heel oud en niet meer waterdicht en niet veilig meer. Met ons sponsor geld gaan ze deze vervangen. Dit duurt gaat wel even een tijdje duren. Wanneer er geld over gehouden wordt gaan we weer verder kijken wat we daar mee gaan doen.

Verslag uit: Sri Lanka, Wattala

Jasmijn

Ik ga in Sri Lanka helpen bij Prithipure Communities een maand lang. Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen op Prithipure en in de weekenden

Actief sinds 07 April 2018