Dag 31 - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Jasmijn Los - WaarBenJij.nu Dag 31 - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Jasmijn Los - WaarBenJij.nu

Dag 31

Door: Jasmijn Los

Blijf op de hoogte en volg Jasmijn

08 Mei 2018 | Sri Lanka, Wattala

7 mei
De laatste dag in Sri Lanka. Om 6.30 zouden e naar het vliegveld gaan. Voor die tijd heb ik alle kindjes gedag gezegd. Het wqs best raar om afscheid te nemen, want dat besefte ik nog niet helemaal. Ook de aka’s gedag gezegd en toen was het echt tijd om te gaan. Een halfuurtje later kwamen we aan op het vliegveld. Na verschillende checks en bagage afgeven hadden we nog alle tijd ok wat te ontbijten. Daarna richting de gate waar we ook nog een tijdje moesten wachten. We vlogen weer eerst naar Dubai. De vlucht verliep goed en best snel. Dit keer kwamen we gelijk aan op de gate dus hoefde we niet met een bus we konden gelijk door naar de douane en daarna rustig naar de gate waar we gelijk konden boarden. De tweede vlucht duurde natuurlijk langer dus was er na 4 uur wel echt klaar mee maar moest toen nog 2,5 uur. Maar je kan niets anders dan wachten en beetje liggen, film kijken, muziek luisteren en lezen. Na 6,5 uur kwamen we weer op Europese grond! In de aankomsthal stonden papa, mama en Sander al te wachten!! Nu moesten we ook van elkaar afscheid nemen, maar gelukkig zien we elkaar op school weer. We hebben nog even wat gegeten op het vliegveld. Daarna eindelijk tijd om naar huis gegaan. We moesten nog wel een stuk rijden en kwamen om 22.15 aan. Thuis kon ik lekker in mijn eigen bedje slapen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Wattala

Jasmijn

Ik ga in Sri Lanka helpen bij Prithipure Communities een maand lang. Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn avonturen op Prithipure en in de weekenden

Actief sinds 07 April 2018
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6095

Voorgaande reizen:

07 April 2018 - 07 Mei 2018

Sri Lanka 2018

Landen bezocht: